Raw Termékek
A Raw márka a világ egyik legismertebb cigarettapapír márkája egyenesen Amerikából, mely indulása óta hazánkban is nagy népszerűségnek örvend és egyre nagyobb teret hódít a dohányzók körében. A Raw brand egy egész kultúrát képvisel, megannyi minőségi dohányzás kiegészítővel, a kultúrához kapcsolódó termékekkel, cigarettapapírokkal , amelyek egyben egy életstílust képviselnek. A Raw-t eredetileg olyan ínyenceknek készítették, akik olyan papírt szerettek volna, amely nem változtatja meg a füstölnivaló ízét, mi úgy hisszük a tökéletes cigarettapapír itt kezdődik!
Hunyd le a szemed, képzelj el egy márkát, amely a tabu és az elfogadottság peremén táncol.
Most képzeld el ugyan ezt a márkát, amelynek innovatív papírjai és életmódtermékei egy olyan jótékonysági célt szolgálnak, melynek köszönhetően már több ezer életet mentettek meg és tettek élhetőbbé. Még mindig tabu?
A Raw mestere a találékonyságnak és olyan zseniális dohányzási kiegészítőket alkot, mely a dohányzást tényleg élménnyé varázsolja. Ők megmerik lépni az olyan termékek megalkotását, mint a Raw Challenge tölcsérpapír mely több mint 60cm hosszú.
A Raw paletta a cigarettapapírokon kívül különböző életmódtermékeket is forgalmaz, ilyen a tetőtől talpig Raw ruházat, üvegtálca és üveghamuzó, Raw gyűrű, bambusz sodrótálca, fa cigarettatartó, pipa, filter, fémtároló, sodrótálca, kender-kompozit sodró, organikus kenderkanóc mely a legfentarthatóbb forrást használja, vagy a méhviasz, mely megőrzi a rovarok veszélyeztetettségét.
A dohányzók és nemdohányzók körében az egyik legismertebb márkanévvel rendelkezik. Víziója a Raw alapítványon és a jótékonysági kölcsönösségen keresztül olyan közösséget teremteni, melyben az ember önmagát adva is jól érzi magát, amelyhez az ember szívesen tartozik, mert egy hihetetlenül szép célt szolgálunk ezzel. A Raw kultúra. A Raw életmód. Éppen ezek az ideálok teszik lehetővé, hogy egy cigarettapapír gyártó cég olyan márkát hozzon létre, mely nem csak az innováció határait feszegeti hanem áthidalja a dohányzás és a popkultúra közötti szakadékot.
Josh Kesselman (a Raw alapítója) előbb megalkotta az Elements papírmárkát, majd a Zen és a Juicy Jay's tekercspapírmárkákat mielőtt belevágott a Raw kifejlesztésébe. Zseniális találékonysága vezetett el oda, hogy szerves kenderpapírokat állítsanak elő, amelyek finomítatlanok és tökéletes égési idővel rendelkeznek. A Raw-t az teszi egyedivé, hogy sokkal több mint egy sima tekercspapír, a márka maga egy életstílus, melyben a finomítatlan életstílusról van szó: légy természetes, őszinte, szabad, hűséges önmagadhoz, a világhoz és úgy általában próbálj jót cselekedni. A cég nem annak a módját keresi, hogy hogy tegyen nagyobb bevételre szert, hanem hogy hogy tegye még nagyobb élménnyé szokásunkat. A Raw állandó innovációval tökéletes teret biztosít a márka rajongóinak.